En Cirici demana que no en diem Sant Jordi i en Jep descriu els nens actuals. El Madrid queda fora de la Champions: en Txarli Querol ho celebra amb en Damià López. En José López Vilademunt ens porta el TOP3 de coses que molesten dels veïns.
Rosa de vespre.
15/04/2026 | 53 min
La guerra de l’Iran deixa en Conrad Consum sense menuts: no saben amb qui estan jugant. El Barça cau eliminat: el Txari Querol no està bé i truca al Diego Messi perquè l’ajudi.
Por i fàstic a la Tagliatella.
14/04/2026 | 52 min
En Cirici li demana a la Rosalia que no es passi i en Jep no creu que hi hagi cap problema amb Sixena. El Professor de Debò resol el misteri del parking fantasma (spoiler: no el resol). Ens preparem per a la remuntada del Barça amb Marta Ramon, Joan Lluís Garcia i les dades d’Oriol Jové.
The Champions Burger.
13/04/2026 | 51 min
En Conrad Consum no vol parlar del Barça-Espanyol i el Nani no vol parlar de la Maquinista. Truquem a la Generalitat i parlem amb la Zoraida, però tothom està de baixa. El Barça vol remuntar contra l’Atlètic, el Txarli Querol truca al Diego Messi.
La Sagrera Família.
10/04/2026 | 52 min
En Miquel Cirici, molt content amb la proposta de Gabriel Rufián. Puja el preu del petroli i en Jep Cabestany entrevista un testimoni: el seu cotxe. En Jean Paul Desgrava no tindrà jubilació.