Powered by RND
PodcastsGobiernoRàdio Maricel de Sitges

Ràdio Maricel de Sitges

Radio Maricel
Ràdio Maricel de Sitges
Último episodio

Episodios disponibles

5 de 460
  • Lucía Durán, el cant com a mitjà d’expressió
    La sitgetana Lucía Durán ha aconseguit una de les beques Superarte 2025 que la fundació Sifu, dedicada a promoure la inclusió i integració de persones amb discapacitat, atorga per impulsar els artistes amb discapacitat funcional. Una gran veu i molta constància han permés la Lucía començar a obrir-se camí en el que és el seu millor mitjà d'expresió, el cant. Diagnostida d'autisme, de molt petita els van dir que mai parlaria, però ara s'expresa i ja té interpretacions a Spotify. N'hem pogut parlar amb ella, amb en Ferran, el seu pare, i amb Oriol Saña de la fundació Sifu, que ha explicat en què consisteix el suport que donen als joves artistes. L'entrada Lucía Durán, el cant com a mitjà d’expressió ha aparegut primer a Radio Maricel.
    --------  
  • La pluja, principal amenaça per Santa Tecla. La comissió treballa amb diferents escenaris, sobretot pel que fa a la mostra de balls i la matinal infantil
    Amb Xavier Salmerón parlem de les diferents possibilitats amb les que treballa la comissió de Festa Major i Santa Tecla en el cas de pluja. Les previsions ja fa dies que parlen de mal temps, sobretot de cara al diumenge dia 21, però des de la comissió esperen poder celebrar els diferents actes, especialment aquells que tenen com a protagonistes a la canalla. En qualsevol cas, Salmerón ja ha avançat que si plou i s'ha de suspendre la matinal infantil aquesta es traslladaria al diumenge dia 28. L'entrada La pluja, principal amenaça per Santa Tecla. La comissió treballa amb diferents escenaris, sobretot pel que fa a la mostra de balls i la matinal infantil ha aparegut primer a Radio Maricel.
    --------  
  • Una tarda de versos, i de riures, i d’història, tradició i patrimoni. Es presenta ‘No t’espantis Llucifer’ d’Alba Gràcia
    I no ha estat una presentació tradicional, sinó un diàleg entre l'autora i 'Txatxi' Gómez, acompanyats per unes quantes veus, les de membres de les tres colles de Diables Sitgetanes i del Drac, que han apuntat la conversa recuperant alguns dels versos històrics d'entre els prop de 1500 que consigna el llibre. Amb la veu inesborrable d'en 'Miru', recitant el vers clàssic de la diablessa, ha arrancat la presentació de 'No t'espantis Llucifer, sàtira i història local en els versos satírics del ball de diables i del Drac (1979-2025)' d'Alba Gràcia. Passareu una molt bona estona. La prèvia de l'acte ha anat a càrrec de la presidenta del Prado, Carme Artigas, que ha convidat als joves a participar en el premi de folklore Jofre Vilà. L'entrada Una tarda de versos, i de riures, i d’història, tradició i patrimoni. Es presenta ‘No t’espantis Llucifer’ d’Alba Gràcia ha aparegut primer a Radio Maricel.
    --------  
  • Les estrenes de cinema amb Antonio del Valle
    L'actor i comunicador Antonio del Valle fa un repàs a la cartellera cinematrogràfica de la setmana que passen pel film La primera escuela que es pot veure al cinema La Bòbila de Les Roquetes i al Círcol Catòlic, també a Vilanova, al multisales Odeón Un gran viaje atrevido y maravilloso, El Cautivo o Mi amiga Eva. Al cinema Ribes, també a la Bòbila i al Círcol Catòlic es pot veure Romería, la darrera pel·lícula de Carla Simón. Avui acabem amb un recordatori a l'actor Robert Redford. L'entrada Les estrenes de cinema amb Antonio del Valle ha aparegut primer a Radio Maricel.
    --------  
  • Joan Carbonell i els seus 50 anys com a graller: “jo, com en Rafel Marcet, també sóc un graller de carrer i a Sitges hi ha gent que toca molt bé la gralla”
    Una conversa amb Joan Carbonell, graller de la colla dels Marcets que enguany fa 50 anys en el món de la gralla. En Joan, com el seu amic i company Rafel Marcet, és dels pocs grallers a Catalunya amb un recorregut tant ampli i reconeix que no vol fixar una data per deixar de tocar perquè assegura que, tot i un munt d'anys, segueix passant-ho bé. Ara, i després de 50 anys, segueix al peu del canó amb la seva actual colla fent de segon. L'entrada Joan Carbonell i els seus 50 anys com a graller: “jo, com en Rafel Marcet, també sóc un graller de carrer i a Sitges hi ha gent que toca molt bé la gralla” ha aparegut primer a Radio Maricel.
    --------  

Más podcasts de Gobierno

Acerca de Ràdio Maricel de Sitges

El rss de Ràdio Maricel
Sitio web del podcast

Escucha Ràdio Maricel de Sitges, El orden mundial en Julia en la onda y muchos más podcasts de todo el mundo con la aplicación de radio.net

Descarga la app gratuita: radio.net

  • Añadir radios y podcasts a favoritos
  • Transmisión por Wi-Fi y Bluetooth
  • Carplay & Android Auto compatible
  • Muchas otras funciones de la app

Ràdio Maricel de Sitges: Podcasts del grupo

Aplicaciones
Redes sociales
v7.23.9 | © 2007-2025 radio.de GmbH
Generated: 9/19/2025 - 7:17:35 PM